> Kundeservice > Retur og refusjon

RETUR OG REFUSJON

Retur og refusjon

Retur og refusjon av navnelapper

100 % fornøyd med våre navnelapper – eller pengene tilbake!

Vårt aller viktigste mål er at du blir fornøyd med våre navnelapper. Derfor har vi markedets aller beste 100% fornøyd garanti på navnelapper. Hvis du ikke er fornøyd – uansett grunn – kan du ta kontakt med oss og få pengene tilbake. Det eneste kravet er at du gir oss beskjed innen 100 dager etter at du har mottatt navnelappene dine.

Er du misfornøyd med kvaliteten? Angrer du på symbolet du valgte og ønsker et nytt i stedet? Har du byttet navn? Alt du trenger å gjøre, er å sende en e-post til:
kundeservice@smartlapper.no

Du må oppgi ordrenummer og/eller fakturanummer og e-postadresse slik at vi kan finne bestillingen din og et telefonnummer hvor vi kan kontakte deg. Fakturanummer finner du på følgebrevet du fikk sammen med dine Smartlapper.

Vi ber også om at du oppgir returårsak, slik at vi får vite hvordan vi kan bli bedre. Det er fint om du skriver om du ønsker ny levering eller pengene tilbake. Vi forbeholder oss retten til å be om å få din restbeholdning av Smartlapper i retur slik at vi kan undersøke kvaliteten på disse.

Retur og refusjon av andre varer

Dersom du ønsker å returnere andre varer du har kjøpt på Smartlapper.no må du gjøre følgende:

– Fyll ut angrerettskjemaet som fulgte med i pakken
– Send pakken til: Smartlapper.no, Postboks 19, 4855 Froland. Du må selv betale for returfrakten. 

Angreretten kan benyttes i løpet av de første 14 dagene etter at du mottok pakken fra Smartlapper. For nærmere beskrivelse av betingelsene, vennligst les våre salgs- og leveringsbetingelser.