> Kundeservice > Retur og refusjon

RETUR OG REFUSJON

Retur av navnelapper

Vi lover at du blir 100 % fornøyd med våre navnelapper. Hvis ikke, får du pengene tilbake.

Vi er så sikre på at du vil bli fornøyd med våre navnelapper, at vi gir deg en unik 100 % fornøyd-garanti. Hvis du ikke er fornøyd – uansett grunn – kan du ta kontakt med oss og få pengene tilbake. Det eneste vi krever, er at du gir oss beskjed innen 100 dager etter at du har mottatt navnelappene dine.

Er du misfornøyd med kvaliteten? Angrer du på symbolet du valgte og ønsker et nytt i stedet? Har du byttet navn? Alt du trenger å gjøre, er å sende en e-post til:
kundeservice@smartlapper.no

Du må oppgi fakturanummer og e-postadresse slik at vi kan finne bestillingen din og et telefonnummer hvor vi kan kontakte deg. Fakturanummer finner du på følgebrevet du fikk sammen med Smartlappene dine.

Vi ber også om at du oppgir returårsak, slik at vi får vite hvordan vi kan bli bedre. Det er fint om du skriver om du ønsker ny levering eller pengene tilbake. Vi forbeholder oss retten til å be om å få din restbeholdning av Smartlapper i retur slik at vi kan undersøke kvaliteten på disse.

Retur av andre varer

Dersom du ønsker å returnere andre varer du har kjøpt på Smartlapper.no må du gjøre følgende:

- Fyll ut angrerettskjemaet som fulgte med i pakken
- Send pakken til: Smartlapper.no, Postboks 19, 4855 Froland. Du må selv betale for returfrakten. 

Angreretten kan benyttes i løpet av de første 14 dagene etter at du mottok pakken fra Smartlapper. For næremere beskrivelse av betingelsene, vennligst les våre salgs- og leveringsbetingelser.